sobota, 24 maja 2014

PROLOG

Ból rozsadza mi głowę, jedyne co udało mi się zarejestrować ledwo widzącymi oczami to naga tancerka leżąca na podłodze w sali dla vipów.
Nie oddycha.

***
12H WCZEŚNIEJ

Odkąd mieszkam sam widuje moje rodzeństwo jedynie na koncertach, próbach czy imprezach. Z rodzicami nie układa nam się najlepiej, chcą wszystkim rządzić i układać mi życie. Przecież mam 19 lat, jestem kimś, mogę robić co zechcę, sława daje moc. Ludzie nazywają mnie ignorantem, to ich ulubione słowo, pewnie mają rację - oni, cała ta szara masa, której tak bardzo "zależy". Pieniądze dają wszystko, a skoro mam pieniądze mam też władzę, dlatego oni widzą tylko to co chce by zobaczyli

***
Riker i Rocky ciągną mnie w kierunku klubu ze striptizem, nigdy wcześniej w nim nie byłem, jest na drugim końcu miasta aniołów,
miasta, które nie śpi,
nie śpi, gdy podpiszesz pakt z diabłem.


44 komentarze:

  1. boze juz kocham to opowiadanie i nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu ♥♥♥ ociechuj :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Biiicz cos czuje, ze to bedzie hit ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać. Już na wstępie czuję że będzie to super opowiadanie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej jeju dziewczyno! czemu Ty wcześniej nie pisałaś to jest boskie na serio już wiem że te opowiadanie będzie hitem wśród innych piszesz z czymś takim czego nie można określić to jest po prostu brak słów nwm wyjątkowym to też nie te słowo ale wiesz o co chodzi powinnaś byś z sobie dumna bo będziesz dawała ludziom szczęście dzięki temu że piszesz masz już fankę :D więc jako Ona proszę Cię szybko dawaj next :) Pozdrowiona Paula ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super czekam na 1 rozdzial
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super napisane. Dawno nie czytałam tak interesującego prologu. Dawaj szybko 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie sie zaczyna xd życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, nie mogę się doczekać kiedy napiszesz rozdział ❤😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się świetnie, czekam na rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się nieźle... :D czekamy na next! <5

    OdpowiedzUsuń
  11. No kto by pomyślał że moja Dzowit potrafi tak pisać <3 zapowiada się zajebiście ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. łoooł O_o jejku cudownie piszesz. Normalnie jak profesjonalistka :D na serio. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Masz kolejną fankę ! :D
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wo *-* Dodawaj jak najszybciej <3333 Jestem bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju cudnie piszesz, na pewno będę czytać xx
    @xawhmyash

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne !! Poproszę nexta !! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się zapowiada♥♥♥ poproszę dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny rozdział <3 Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz super styl pisania! Czekam na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeetny i że Ty wcześniej nie pisałaś o.O *.* masz talent :) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś świetnego, czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne lekkie pióro, przyjemnie się czyta, intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miło się czyta. Dlaczego wcześniej nie pisałaś ? :O. Czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cuuuuuuudo ♥♥ Prolog jest naprawdę nieziemski ♥♥ Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest boskie ♡ już się nie moge doczekać 1 rozdziału ; 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super *o* strasznie jestem ciekawa dalszego ciągu 😉
    Czekam na rozdział <:

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się :D kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  28. Go go go dawaj nexta xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny rozdział!! Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy kolejny?! Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny !! Nie mogę się doczekać next !

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamo pisz 1 Rozdział zapowiada się ekscytująco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Opowiadanie od samego początku wciąga i budzi zainteresowanie do tego bardzo przyjemnie się czyta.
    Masz telent! Czekam na kolejny rozdzial z niecierpliwoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krótko, a pomimo to ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś w tym dobra! jak na razie krótko, ale ciekawie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapiera dech w piersiach od samego początku... bardzo ładny styl pisania, podoba mi się, pobudza moją wyobraznie. Kiedy bedzie kolejny rozdzial?? czekam z niecierpliwoscia. Masz talent nie zmarnuj go:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piszesz bardzo ciekawie, elokwentnie, w realistyczny sposób
    Hen.

    OdpowiedzUsuń
  38. Już czuję,że to będzie przebój. Rewelacja. Cudo. Ideał. Opowiadanie bardzo oryginalne i od samego poczatku-wciąga. Pisz dalej,proszęęę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapowiada sie wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń

.